mandag 25. januar 2010

Selsom opplevelse med KID, som rettet seg.


KID er et flott alternativ til andre interiør butikker om man trenger gardiner eller sengetøy. De har et rimelig godt utvalg og greie priser.

Jeg har aldri hatt problemer med servicen hos KID foruten en gang... og jeg tenkte jeg skulle dele historien med dere.

Jeg fikk en brosjyre i desember et år og der var det flotte gardiner til en flott pris :)
I byen så var de utsolgt så jeg ringte rundt og la ut tråder i diverse forum for å se om noen kunne hjelpe meg med 7 lengder av disse. Det ble funnet gardiner rundt om i Norges land men ingen hadde 7 lengder som jeg ønsket.
Ble til slutt anbefalt å ringe KID på Økern i Oslo.. for de var nystartet og hadde over 40 lengder på lager.
Jeg ringer og får snakke med daglig leder. Jeg fortalte problemet mitt og hvilken by jeg bodde i og at jeg hadde ei som kunne hente for meg om han kunne holde av.
La oss kalle vedkommende for "Lasse"- "Lasse" sier ja men kun frem til stengetid. Det var i orden for meg og jeg ringte min venninne som kunne hente de, men så viste det seg at hun hadde et personalmøte som sluttet kl 1900 så da rakk vi ikke før stengetid. Jeg ringte tilbake til "Lasse" og forklarte situasjonen. Da tok "Lasse" helt av og skjelte meg ut etter noter.... Jeg sa som sant var at jeg skjønte at de ikke kunne holde av i evigheter noe som var partivare og billig, men som jeg sa til han.. : jeg ringer helt fra denne byen og man tuller da ikke som voksen med slikt og lurer deg! jeg har et stort ønske om disse gardinene og har ringt land og strand rundt og ble anbefalt deg.
Han gav seg ikke med kjeftingen og jeg mistet da min tålmodighet og ba han stikke gardinen der sola aldri skinner.

Dagen etter ringte jeg KID sitt hovedkontor og forklarte hvordan "Lasse" hadde oppført seg på tlf. Områdesjefen var ikke tilstede men vedkommende jeg snakket med skulle overbringe beskjeden og be ho ringe meg opp igjen.
Det tok vel en dag eller 2 før tlf kom og jeg fikk forklart hva som hadde skjedd. Områdesjefen var veldig lei seg for det som hadde skjedd og skulle holde av 7 gardiner til meg - på Økern og skulle også legge igjen en liten gave i posen til meg som en beklagelse på det som hadde skjedd. "Lasse" skulle også få en liten hilsen om å skjerpe seg ovenfor kunder på tlf.. Ho prøvde seg på at det var ny butikk og at "Lasse" var ny.. men den gikke jeg ikke helt på for uansett om man er ny eller gammel i faget så bør man kunne oppføre seg ovenfor kundene sine.

På en Fredag fikk jeg mine 7 lengder gardiner uten tull fra "Lasse".. til en rabattert pris og i posten kom det en gavesjekk på 100,-

Områdesjefen fikset dette på en strålende måte ovenfor meg :D men jeg kommer aldri til å sette mine ben på KID- Økern noen sinne... da skal jeg i allefall forvisse meg om at "Lasse" ikke har noe med butikken å gjøre lenger.

Så ris til "Lasse" for dårlig service og Ros til områdesjefen som ordnet opp :D Gardinene brukes hver jul og jeg er ennå meget fornøyd med de :D

Så folkens - det lønner seg å klage.. for uten kundens mening så får butikkene heller aldri bedret seg... ;)

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett