torsdag 21. januar 2010

Axfood tar jobben sin alvorlig.


Sent i går ettermiddag fikk jeg mail fra Marie.. konsument ansvarlig på axfood. Ho bad meg sende mail med tlf nr så vi kunne ta en prat på tlf og i dag ringte ho. En meget hyggelig dame som tok jobben og mailen alvorlig. Skal nå sende ho den andre pæra slik at de får sjekket om det er noe galt.. eller om det kan være lampa det var noe galt med. Ble anbefalt å sende mail til Hemtex også som solgte meg lampa for alle lamper er rett og slett ikke laget for sparepærer. Så nå venter jeg på mail fra Hemtex og brev fra axfood i posten med verdisjekker som det er ukjent beløp på.

( for de som ikke kjenner saken.. trykk på : sparepære som eksploderer , da kommer historien opp )

All honnør til axfood som retter opp i dette og som i tillegg informerer meg om ting jeg ikke visste :)
Dette er strålende service!!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar