torsdag 7. januar 2010

Velkommen.

Jeg har en stygg uvane, nemlig at jeg irriterer meg ofte over saker og ting.
De fleste tingene jeg irriterer meg over er service bransjen. Grunnen til det er at jeg er "født og oppvokst" i slike yrker og jeg har da selvfølgelig en mening om hvordan folk som jobber i slike yrker skal oppføre seg ;)

En annen ting som også irriterer meg ofte er hvordan folk kjører bil. Selv kjører jeg perfekt :D :D :D
Ok - en liten hvit løgn der kanskje men jeg anser meg selv som en habil sjåfør og jeg har kjørt skadefritt siden jeg fikk lappen som 18 åring. Det skal være sagt at jeg har ikke eid en bil så ofte men jeg har kjørt mye og da ser man en del ting på veien som er rett og slett farlig for andre trafikanter.

Denne bloggen kommer jeg til å bruke til å lette litt på trykket på ting som rett og slett irriterer meg.
Jeg kommer til å legge ut navn på butikker etc men skal ikke nevne navnet på personalet ( noen har jo navnskilt på brystet) - litt snill er jeg nemlig ;)

Så nå gjennstår det å se hva jeg får ut av dette da ;)
Håper jeg kan få frem noen smil eller hva andre irriterer seg over.. kanskje jeg ikke er så alene om å irritere meg over kverulanter og bedrevitere ;)

God fornøyelse :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar