lørdag 2. oktober 2010

VGTV - litt ros der også :)




Det er vel ingen nyhet at jeg sitter på en pc av gammel årgang.. selv med alt av oppdateringer , tømming av pc for å lette på trykket så sliter jeg på enkelte sider på nett.

En av disse sidene er VG sine små nyhetssnutter med levende bilder.

Før kunne man velge mellom lav eller høy båndsbredde... og jeg måtte velge lav.. da fikk jeg se film uten problemer som hakking og lasting.
Nå har det vært slik en periode at jeg har ikke fått byttet fra høy båndbredde til lav og trodde at det var min maskin som tullet men jeg prøvde på andres maskine også uten hell.. så jeg sendte da en mail til VG og de fikset dette på et bunk!!! :D

Hurra!! jeg får sett nyheter på nett igjen på VG sine sider :D
Tror ikke det tok mer enn et par timer fra jeg sendte mail til feilen var fikset !! :D

Det er service det!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar